+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Tuesday, September 22, 2015
SAJ. Jangan buat Hal. @ 10:52:00 AM
0 talkative person(s)
assalamualaikum,

dear my fellow readers. wah. gaya macam ada berriban2 followers ya.
hang hengat hang yuyu zulaikha, siti nurhaliza? haha. ops! maaf.haha.

SAJ. stand for Syarikat Air Johor. wa nak CAPSLOCK. tapi cikgu BM wa dulu ajar, huruf besar diawal perkataan bagi kata nama. haa. engkorang paham ke idak? haha. belajo ke tidak? haa. keluar dah cakap joho. haha. *ok. meroyan.* sebenarnya nak menaip surat cinta kat SAJ. nak salah kan sape pon tak tahu.

jadi wa taip ikut sukahati wa.

Dear....
sila la ikut jadual yang diberi. penduduk setempat sangat berharap pada air. wa tak pedulik la engkorang nk jual air ke, nak tebang pokok ke, pejabat tanah nk jual tanah ke ape. wa tak pedulik. yang wa pedulik sekarang ini, tolong atasi masalah kekurangan air. lu bagi jadual kata 2 hari takdak air. now dah 3 hari tak de air. ape cerita !

dan sila faham. hutan tu tempat tadahan air hujan. lau lu org tebang pokok, tebang hutan, macamne lak nak tadah air hujan. pakai baldi?. ok. wa paham lu orang lebih arif pasal ni. .

ok. done. luah perasaan. muahciked!



❤ older posts / / newer posts ❤