+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Thursday, March 22, 2012
. Kadang-Kadang MeleweH. . @ 11:01:00 AM
0 talkative person(s)
Assalamualaikum syg-sygs sekalian.

waaa.. nampak tak sawang-sawang dah memenuhi ruangan blog yang tak seberape nie! haa.. MEMANG KENYATAAN makcik dah lama la sesangat tak hapdate blog nie kan. bukannya ape. bizi lain. busan lain. So, Blog nie jugak la yang jadi mangsa. terbengkalai kat tepi. dipinggirkan teros! *denganmukayangamatbersalah*

So, dengan rasa rendah dirinya saya berdiri tegak macam tiang bendera adalah untuk bersedia membersihkan blog makcik sekor nie. *hamboi, kasar benor bahasa yek!* ok. sory sume. makcik dah mula meleweh ok!. senyum! (^_^)

ok. Now. berbalik pada title kat atas setinggi langit itu yek!

KADANG-KADANG terasa dunia makin PANAS, kenapa? sebab banyak pokok-pokok kene tebang. apesal? sebab nak majukan dunia. aisshhh. kesian ngan Bumi yang semakin tua ini. tapi tak pe. korang kene ingat PANAS DI DUNIA TAK sampai 1% panas di AKHIRAT! *peringatan untukdirisendiri*

KADANG-KADANG kite rasa sedih bila orang sakiti hati kita. kenapa? mungkin dari kesalahan sendiri or balasan atas dosa2 yang lepas. tapi ingatlah. MEMAAFKAN itu lebih baik dari terus berdendam kerana bila hati sakit, ia akan jadi satu penyakit yang boleh merosakan akal & hati suci kita. (^^,) *aisshh.. kene cuci hati bersih-bersih nie dengan clorox! hee~*

KADANG-KADANG kita selalu mengabaikan orang yg sayang gila siput kat kita. sebab kita terkejar-kejar orang yang kita sayang. kenapa? sebab masa itu, kita pk dia segalanya bagi kita. dia cukup istimewa.. padahal dia selalu sakiti kita. moralnya di sini. TERIMALAH orang yang sayang kita. *aisshh. . sapela yg bertuah sy nie. . kihkihkih. . *


ok.la setakat ini saje yang termampu jari jemari mulus makcik menaip!

ok bai! :)

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤