+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Tuesday, July 12, 2011
. . Saya Amek PiC DgN ArtiSSS derr. . @ 10:27:00 AM
0 talkative person(s)

mood : Happy!

Assalamualaikum ^_^

sebenarnye aku dh lame nak updateb blog kesayangan aku nie...
tp asyik diserang MIGRAIN aja...
lepak sungguh aku..
pehhh ayat! haha.

meh, dokrapat2, dekat2.
tengok kat tajuk tuh, pon korang dah tahu aku nak story pasal ape kan?
hehe.
walaupun artis ini kurang menyerlah tp bagi aku diorang nie cute + Comel!
bukan slalu dpt gambo ngan artiss ni kan... hehehe..
so, ini lah pic aku untuk tatapan korang!

CHill ya!


Aku Bersama Dengan Siti Aishah Bujang (AiShah AF 7).
yang dulu digosipkan dengan Akim tuh...
"Aishkim"
Comel sungguh iye! suke3!


ni pulak dengan Qhaud AF 7!
Sgt2 sporting!
hehe.
before amik pic dgn dye, dye tanye cam gini :

Aku : Qaud nak amik gambo boleh tak ? (sopan santun nie! )
Qaud : Owh. Boleh2! nak amek bape banyak gambo? Satu gambo 4 inggit!!
( dgn senyuman dye, muke comey dye..)
Aku : Huh?? Bio btol? (ketawe, hehe)


ok! done!




Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤