+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Saturday, July 23, 2011
. . Berkali- Kali. . @ 4:47:00 PM
0 talkative person(s)

mood : Happy! Smile!

Assalamualaikum ^_^

dh lama btol x menghapdate blog aku nie.
xdela, bukan ape, aku ni sibuk menerjah blog orang, bace blog orang, cari tips2 yang memberangsangkan.
tp, tak pandai-pandai gak buat blog yang elok, yang cantik molek, yang cun melecun, yang hebat sangat.
entry pon entah apa-apa kan.

aku pon jadi pelik.
terpikir.

so, aku rasa aku patutu tukar haeder aku.
tp, header tetap gak yang sama,
tak cun langsung!
tengok tu (Sila lihat header buruk aku tuh).
Wekk!
orang tengok pon tak selera.

tp xpe la, aku pn dah berkali-kali tukar header nie.

aku masih mencari yang terbaik. :)

thankz!

^_^

p/s : syg sgt kamoo yg sudi melawat!

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤