+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Tuesday, June 28, 2011
1st time! @ 3:07:00 PM
1 talkative person(s)

mood : hepi!

assalamualaikum ^_^

waaa....
lamenye tak hapdate blog aku nie.berhabuk2 sampai.
aduhh...
sekarang kenalah rajin bersihkan blog aku nie. lau tak, orang tak nak masuk! ye dak??

hehehe.
sorry lah yek dah lame benor tak menghapdate! yela. aku nie keje pon sebagai kerani. macam-macam keje kena buat deh!
contohnye ;

  1. jaga kedai
  2. install software
  3. buat invois
  4. buat sebutharga
  5. buat surat customer
  6. printing
  7. kemas kedai
tgk!
macam-macam kan kene buat?
wuuuu... sebab tulah jarang menghapdate! huhuhu.

o
k lah! stop pasal tuh.
yang aku nak cecite ngan korang perjalan aku yang amat biasa ke pekan pahang.

nape aku pegi pahang??
yela.. aku kene follow family aku hantar adik bangsu aku kat IKM TSYA.

jauh ke??
jauh jugak la! sebab aku n family dah 7 taun tak pegi pahang tuh. lau pegi pon bukan ada ape pon kan. huhuhu.

perjalanan aku mengambil masa sepatutunya 3jam 45 minit (hehe tu ikut maps kat google..) tambah tolak sesat jalan tanye orang berhenti isi minyak dekat jugak la 4jam tu gak la... aku gerak kol 4.45pg.. fuhhh! memang cepat! mau taknye, terketar lutut mandi air perigi!

so, perjalanan pagi memang lancar. jalanraya tuh ibarat kete bapak aku punye! haha. tak banyak kete waktu pagi just ada jugak la lori2 besar yang kosong.. laju semacam! kecot pewot gak aku! bapak aku pon bawak laju, lori beso2 pon bawak laju. ish3! bahaya,bahaya, bahaya..

lepas jek selesai adik aku punya pendaftaran, kami pon berangkat pulang..
"bye dek. jagalah diri kamoo baik2 jang gado2." hehehe.. tipu jek.aku takdenye nak berpesan2 gitu ngan adek aku tuh. kau aku aja.
pakai hp mesej.. hehehe..

time balik. perjalanan tak seindah perjalanan masa pergi. lau pegi jalanraya ibarat kete bapak aku yang punye. time balik jalanraya kena berkongsi bersama rakyat jelata yang lain. dalam 5jam gitu baru sampai rumah atok aku.. aii... panas b*****... pulak tuh, kene gak berkongsi dengan pemandu lori kayu balak!!! seram!! diorang isi balak macam terlebih muatan! susun kayu tinggi2! ish!! nak potong pon kene pk dulu lepas ke tak lepas!

tu la 1st time aku ke pekan pahang. memang jauh!

ok! done!


P/S : KPD pemandu berhati-hati dijalanraya! aku pulak, baru nak belajar memandu di kawasan bandar yang sesak!hehehe .. chill!!

Labels: , ,


❤ older posts / / newer posts ❤