+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Thursday, May 5, 2011
Bila Penantian Sudah Berakhir. @ 5:23:00 PM
2 talkative person(s)
mood : happy *grr.. happy lagi*

assalamualaikum ^_^

entry nie bertajuk seperti diatas. hehe.
Bila Penantian Aku Sudah Berakhir.
Akhir bulan 4 bukan main kepoci bitau satu malaya nie : Aku Sedang dup dap dup dap la, and apa-apa lagi kan.
Sekarang aku sudah happy!
hahaha.
Dimana Penantian Sebuah jawapan berakhir dengan KEBAHAGIAAN.
cehh!
ayat nak berbunga-bunga!
hampeh betol.

betol la ape yang org selalu cakap
cam gini.. :
"Penantian suatu Penyeksaan" .. *Btol sangat la tuh. memang cantik sangat!*

mau tidaknye.
nak tunggu 1hb memang ler amat menyeksakan. bagai nak tunggu bulan jatuh ke riba *pepatah melayu*. lau betol jatuh tu kiamat ya! ingat tuh.

so, korang pon penah rasa kan menanti seseorang, menanti jawapan/keputusan.

jadi?
apa korang buat??

haha. lu orang pikir la sendiri ya!

sebab aku takkan pikirkan, walaupun aku sedang pikirkannya..
makin pikir makin berdebar.
makin tak pikir makin takut pulak dah.

so relax!!
buat-buat tak tau akan penantian yang korang tengah dok tunggu tuh.
buat-buat lupa yang korang tengah dok menunggu penantian korang tuh!

jadi itula yang aku buat!
he.he.
so No DUP DAP DUP DAP!


Ok!
chill!!

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤