+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Thursday, April 14, 2011
Siri Berani Mati : Tak Tahan!! @ 4:08:00 PM
2 talkative person(s)
mood : biasa aja!!

salam u'olls.
dengan sepantas kilat.
dengan selaju angin.
dengan kelam kabut aku menaip.

demi blog yang tersayang!
ahakz!!

aku menaip demi menyatakan yang aku memang TAK TAHAN GILER!!!
mana datang nye bau bangkai nie!!
BAU KAKI KE BAU STOKIN KE?
aku pon xtau.
orang ni tak MANDI ker?
adoyai!

aku hampir nak termuntah!
tp demi menghormati customer aku yg kelam kabut dan pelik nie!
adoyai!!

aku memang tak dah sekarang ni bau dia.
hanya ALLAH yg tahu.

Baunye masih lagi tertinggal biarpon dia dah berangkat pulang.
ishh!!
TAK TAHAN BTOL !!

cam ni punyer bau!!!
v
v
v
v
v
v
v


akibat dari bau di atas,
reaksi aku ala-ala begini :
v
v
v
v
v
v

sama cam pakcik nie.
tapi aku tak tutup hidung,
aku tahan nafas aku sampai tak boleh langsung bercakap dengan dia.

TAK TAHAN BAU ITU!!!!



Labels: , ,


❤ older posts / / newer posts ❤