+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Thursday, April 21, 2011
Siri Berani Mati : Duit Kawin Aku Hilang!! @ 4:24:00 PM
0 talkative person(s)
mood ; masih sama!

assalamualaikum.

aku memang tengah hangin naik hangit satu badan ni haa..
cam me pulok duit kawin aku madah nak hilang jek..
nak tunggu duit NUFFnANG??
lambat la wei..
tu pon dari tahun lepas 0.25sen tak naik-naik.
ape kejadah semua ini!!

waa..
T_T
ponat aku kumpul 50sen tiap-tiap hari.
nak sampai beribu-ribu itu susah derr..

apa ade toyol ka rumah aku tuh..
ish!
jauhkanlah ye!

pening bebenor la ye..

meh,
aku nak promote sket.
tolong la ye.
klik-klik kat NUFFNANG wa seikhlas hati ye.
cepat sikit aku kawin.

hahaha

ok.lah!
cukup untuk merepek!

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤