+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Monday, April 11, 2011
. . .Novel apakah?! . . . @ 5:24:00 PM
0 talkative person(s)
mood : nak abce novel remaja pulak rasenye nieh!! he.he.

Salam u'olls.
pagi tadi teringat nak ambil barang kat pejabat pos.
mane tau tuah sampai kan.
dapat coklat Giveaway dari yuyu zulaikha. (perasan disitu yek! :p)
rupenye, novel yang diorder telah sampai.
he.he.
Novel "NOTA ADANIA" & " AKU, DIA & COKLAT"

ade jugak perkataan COKLAT di situ ye! *saje nak CAPSLOCK!*
korang penah bace ke novel-novel sebegini?
novel nie sesuai untuk remaja. (tu bagi aku la.)
lagi-lagi bagi yang memang tak berminat di alam buku-buku, novel-novel nih!
senang cite yang tak suke bebenor membaca tuh ye!
memang sesuai sangat-sangat.
aku nie jenis yang suke bebenor illustrasi cm cover buku nie.
menarik minat!
tu la orang kata.
"Don't Judge a Book by it's Cover"
tp
bagi aku.
"Judge a Book By it's Cover"
hehe.
sebab bagi aku, cover menarik, isi dalam mesti menarik kan-kan?
cam bawah nieh!! :)




so,
kepada korang-korang semua :

MEMBACA SELAGI BOLEH.
KERANA MEMBACA ITU JAMBATAN ILMU.
TAK KIRA LAH NAK BACA BUKU APA SEKALIPUN.
KERANA SEMUA BUKU ADA PENGAJARANNYA .
:)


Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤