+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Saturday, April 9, 2011
. . .My Bz Day!!. . @ 12:50:00 PM
0 talkative person(s)
mood : bz giler2!


Salam u'olls.

menaip dgn mood yg amat-amat keletihan.
walaupun baru setengah hari bekerja.
penat nya??
mak aihh!
lotih gilo.

masa menaip nie.
dh tinggal sorang jek customer.
td. .
payah nak cerita.
ramai satu.
sumenye nak print.
print assgnment.
tebal-tebal.

dahla ramai nak print.
ramai pulak datang nak suruh buatkan surat.
time tengah buat surat pulak.
datang la pulak agen takaful.
mane satu nak layan??

buat surat?
layan agen takaful?
layan student yg print byk giler?

so, aku buat surat dulu.
aku suruh agen tu duduk.
tgu jap.
aku cakap. " Cik, duduk dulu yek. sy tengah bz nie. tgu jap ya. anda akan dilayan sebentar lagi."
dye senyum jek.
:)

lepas siap surat.
aku suruh student print sendiri.
kire self services la yek.
hehe.
aku pulak layan agen takaful tuh.
terang-punye-terang.
kertas utk print pulak abes.
kelam kabut aku.
teros ckp kt agen takaful tuh.
"cik, tgu jap beli kertas jp"

Aku pon berlari-lari anak ke kedai sebelah.
dh beli,
aku dok dgr balik agen tu cakap-cakap.
dye cam dpat rase kesibukan aku.
so, dye mintak no fon. dye teros blah.

aiyoo..
lepas diorg balik,
paper printing lak sangkut.
adoyaii...
memang dugaan la kan. .

customer dh kecut perut.
aku lagi la kecut kan.
*terpikir! aku tak reti nk betolkn printer yg rosak*
T_T
tibe-tibe dengan konfident yg ada, aku tercakap.
"relax ya, tenangkan fikiran. jap g boleh print balek. "


meledak ketawe student-student kat situ.

aku pulak.
buat muke pelik!

ha.ha.ha.

begitu la kesibukan aku hari ini.

pengajaran untuk ari Ini :

keep smiling!
Walaupun pRoblem datang secara tiba-tiba.
problem yg korang tak tahu nak selesaikan.
so, tenangkan fikiran w/pun hati dah kecut gileeerr!!!!



Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤