+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Friday, April 8, 2011
. . . masih berjalan laaaa. . . @ 4:46:00 PM
0 talkative person(s)
ceh! tajuk. nak best jek kan.
entry?
hampeh.
tuh yg dh nk hampir 1 tahun berjinak dalam dunia blog.
follower still xsampai 100..
T_T

takpela.
aku tak kisah.
=p


dengan berbekalkan peluh-peluh di jari jemari aku ini.
dengan penuh semangat jejari comel aku ini.

aku teruskan perjalanan berblog-blog sampai la jadi batu blok ya.
sampai bile aku pon tak tahu.
yang penting. aku meneruskan perjalanan aku ke blog-blog yang laen.


pengajaran hari ini :
berusaha lah sehingga berjaya menjadi selebriti maya.
ha.ha.
(ketawe !)

sekian.
terima kasih


TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT BAGI YG SUDI BACA, SUDI MENYINGGAH, SUDI MENGFOLLOW BLOG YG TAK SEBERAPA INI. .
TERIMA KASIH!!

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤