+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Wednesday, April 20, 2011
. . .Kau Dan Aku. . . @ 11:23:00 AM
1 talkative person(s)
.perlukah aku untuk terus memilih.
.perlukah aku untuk terus menilai.
.perlukah aku untuk terus berfikir.
.atau.
.perlukah aku untuk terus berdiam diri.

.kau dan kau.

.masih keliru.
.tiada jawapan.

.hanya doaku panjatkan.
.agar petunjuk diberikan.
.kau mungkin akan kecewa.
.dan.
.kau mungkin akan gembira.



reblog kembali oleh saya!
sebab entry nie btol2 sama ngan ape yg aku rasa sekarang nie.
hehe..
entry by Cik Pari Pelangi!

Thankz sayang!

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤