+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Monday, April 11, 2011
. . .Bukan Dilayan Bagai Puteri. . . @ 12:30:00 PM
0 talkative person(s)
mood : still macam biase yek!

salam u'olls.

sila bace entry ini dgn mood luahan perasaan.
cmne luahan perasaan tu.
aku pon tak tahu ye.
T_T
penuh dgn tears mungkin?

ok.
first.
hidup aku bukan seperti seorang puteri.
aku hanya seorang manusia yang tak perfect.
masih berfikiran waras.
wlpun kadang-kadang emosi melebihi dari akal fikiran.
mungkin tu yang membahaya dlm sesuatu hubungan kan.

erm..
ape boleh buat.

tapi.
aku juga tak mahu dilayan bagai seorang puteri.
kenape?
sebab aku bukan lah seorang yang QUEEN CONTROL.
aku hanya inginkan persefahaman.
mungkin aku terlalu ikut emosi.

siyes!!
aku tak inginkan pape.
kecuali.
kau selalu HAPPY!.


tu jek.

terima kasih!

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤