+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Saturday, April 2, 2011
. . . aku terjumpe!!. . . @ 11:18:00 AM
0 talkative person(s)
mood : ok2 aja. cenyum aja.

salam u'olls.
ok, aku nk bercerita nie,
setelah aku bongkar bilik aku yg penuh dengan misteri tuh.
aku terjumpe sesuatu!
apakah itu??
sesuatu yg lame xlame sangat la.
tp boleh dikatakan sebagai kenangan masa muda2 dulu.
aik?!
sekarang dh tua ke?
opss!
comel tetap maintain nyah!
hakhak.

ok. aku jumpe nie...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

haaa..
xsuspen kan..??
hakhak.
ini adalah sampul2 coklat yg aku kumpul masa aku kat asrama dulu.
tahun 2003 & 2004
percaye x??
percaya la ye....
T_T

kan sekarang punye sampul coklat dh berubah.
kan2?
xcaye?
g kedai skarang!!
huhu.
g beli coklat .
lau betol dh bertukar wajah coklat tuh,
beli satu utk aku ya.
t gantung kt belon..
t iye terbang teros kt aku.
hakhakhak.

n macam2 lg jumpe.
.buku chatting.
korang ada?
xde kan?
hehe.
.surat-surat cinta.
ops!.
.surat-surat gosips!
adoyai.
segan oden nak acececite acececite kat sini!
hehehe


ok !
kiss terbang cket!
muax!
daaa.!!

Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤