+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Friday, March 25, 2011
TRIPLEREDLINE (TRL) @ 5:36:00 PM
0 talkative person(s)
mood : masih dlm keadaan sedih!


salam u'olls.
ari ni ade mood cket nk mengUPDATE teratak buruk aku nie.
huhu.

ok lah, berbalik pada tajuk kt nunnn atas tuh yek.
TRIPLEREDLINE (TRL)
Pnah x korang dengar??
mungkin ada yg penah, ada yang tak penah.
aku baru jek mengFOLLOW diri ke teratak baru mereka.
huhu..
TRL ni baru menubuhkan Blog..
blog yg lama dh x terurus. HEHE.

TRL nie merupakan salah satu kelab kereta n motor yg ditubuhkan oleh anak-anak jati BANDAR PENAWAR, JOHOR.
ceh!
aku nie beriya-iya menerangkan mcm la aku nie ahli kelab TRL jek.

hahaha.
aku pon xtau sebenarnye secara rasmi samada aku nie ahli TRL or x.
leader kelab tuh jek yg tau.
oleh sebab aku punye MR. Right ahli kelab tu, so, mybeeee...
secara auto xde manual kt sini
aku ahli kelab TRL nie.

so, nk tau kisah selanjutnya tentang kelab TRIPLEREDLINE (TRL)
and mane la tahu kan korang nk menjoin kan diri kt kelab tuh ... dialu-alukanLAH!
hehehe.

sila lah jejakkan mouse korang tu kt sini and KLIK!!
http://tripleredline.blogspot.com

My Photo

haaa... tgk betapa COMEL nye logo diorang..
ha.ha.
mereka kreatif!!

ok! done!

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤