+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Tuesday, March 1, 2011
..TIBA - tiba~~~~!!... @ 12:57:00 PM
2 talkative person(s)
mood : waiting mesej mr.muncit.

salam u'olls..
ade ke yg bace??
huhuhu.
xpe aku xksah ade org bace or x..
yg sudi membaca terima kasih diucapkan.
yg xsudi??
xpe AZIMAH tak kesah!!
huhu..

ni aku nk berstory cket ngan kau orang semua ..
dengar sini rakyat jelata.

aku berkerja sebagai pembantu kedai yang dilengkapi perlatan serba canggih iaitu aiiirrr-connn...
haha.... xsuspen pon... haha...
tengah2 syok kesejukan.. tengah2 feeling kesejukan yang mencengkam ke tulang...
tibe2, datang sorang mamat nie..
dye Mr.A (bukan nama sebenar ), dye ni slalu la gak datang cc aku nie upahkan aku buat kertas kerja event yang bakal dye buat kan?...
slalu xde la pulak 'perkara ajaib' yang berlaku..

tiba-tiba~~~~~
aku jatuh cinta~~~ oh! ooohh!!!~~~
ops! maaf ternyanyi lak lagu alif aziz..
hehe..
tiba2, time dye masuk tuh, dye dtg dekat jek......................................................................
aku terbau sesuatu yg aneh!!
" aiikk, bau apakah ini??" (monolog)
xkan nk ckp kuat2 kan, dahla ramai student kt cc aku tu..
tak pasal2 lari lak customer aku...
huhu..
dye teros amek kusi, sit properly kt sebelah aku..
aku yg dok sebelah dgn dye nie, terpaksalah tahan...
aku diam jek...
TAHAN NAFAS!!!

Ishhh!!!

aku tak tahula dye tuh...
kaki bau longkang!!
nape aku ckp kaki??
slalu stokin bau longkang..
nie kaki cz time tuh dye xpakai stokin...
ni kaki dye yg bau...
mak aioiihh!!,
mane peningpale aku, sampai muntah!..
ish...
dye balek jek, aku tros amek pewangi kedai aku tuh,
tros spray kt tempat aku, seluruh pelusuk kedai aku tuh, bagi ilang bau, warna & rasa!!!


so, pengajaran kepada semua rakyat jelata...

*basuh stokin anda tiap2 hari, xpon, jangan dipakai stokin lembab.
* cuci la kasut kamu itu, kerana banyak bau di situ.
* basuh and keringkan kaki kamu sebelum memakai kasut kamu itu.

paham x???

xpham, pahamkan sendiri...

peace!!!!

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤