+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Thursday, March 24, 2011
Selamat Tinggal. @ 12:28:00 PM
0 talkative person(s)
mood : very2 sad.

salam u'olls..
aku memang tengah sedih sangat2 sekarang.
di tambah pulak, dengan demam yang baru saja menyerang .
aku dh pening dh ni.
xde sapa mau jaga aku nie.

selamat tinggal.
kerana aku
takkan mengganggu hidup dye lagi.
takkan lagi mesej dye.
tawar hati dh nie.
hukhukhuk.
tu bukan bermakna aku tinggalkan dye ok!!
aku ngah kecik ati skrg nie.
salah sendiri, padan muka ko azimah oi.

ambik la banyak mane masa ko nak.
nk makan jam masa pon aku tak kisah ya.
pandai2 la ko.

handphone aku tu kembali la ia senyap cam 3 tahun yang lepas ye.
mmg tepat same cm 26 / 03 / 2008( lebih kurang la yek! hehe).
renung-renungkan and selamat beramal!

aku pon malas nak taip panjang-panjang.
coz aku mmg tengah xde mood pon+ bercampur baur dengan sakit lg + Sejuk dlm air-corn lagi.
aiyoo..
no blogwalking utk masa nie.
maaf ya sume!

so, azimah pandai2 la ko jage diri ya!!

p/s ; still in love with u la muncit!!!

bye sume!!!

Labels: , ,


❤ older posts / / newer posts ❤