+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Friday, March 4, 2011
. . . Rambut Sama Hitam . . . @ 10:11:00 PM
0 talkative person(s)
mood : ok2 aje. pelik .


salam u'olls. . .
ari nie mood aku ok2 aja. . .
entah ek, kadang2 kita xboleh nak faham dgn semua karenah pelik orang disekeliling kita kan. . .
kite pon semestinya betol. . . nak kate sellfish pon, kadang2 kite perlu pentingkan diri sendiri walaupun tanpa kite sedari kan?. . .
betollah pepatah melayu, rambut sama hitam hati lain-lain. . .
nape aku ckp cm tuh??
walaupun aku tahu hakikat sebenar di dunia ini, yang manusia dalam dunia nie, macam2 orang ade. . .
td masa aku teman kawan aku makan ngan kawan barunya,
aku xsangka lak kawan barunya begitu. .
knape??
sebab kawan barunya itu, suka mencanang perkara buruk @ perkara yang memalukan kawan aku nie kat orang lain. . .
aku pon xtau nak ckp ape. .
walaupun dye berpelajaran tinggi, tp dye xperasan yang diri dye pon ade kekurangan yang buruk. . .


jadi, semua rakyat jelata dengar sini semua. . .

* jadi diri sendiri, itu lebih penting. .
* b4 berkata-kata tolonglah pk perasaan orang lain tentang apa yg korang katakan. .

So,
RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL!!!


Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤