+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Saturday, February 19, 2011
...OpSS!! Petua Jerawat... @ 9:43:00 AM
0 talkative person(s)
mood : erm, biase2 aja.. sedang berusaha untuk menyembuhkan hati yang duka lara..

salam u'olls..
lama bebenor la aku nie xhapdate blog aku nie...
hehe..
slalu on, juz xhapdate aja...
suke sgt berblagwalking sampai terlupa nk hapdate blog..
hehehe...

ok,
sit down..
aku mau bagi petua nenk moyang aku nie tentang JERAWAT..
Bile ckp pasal jerawat jek..
sumenye gerrrruuuunnnnn jek dengar kan..
hehehe..
nie pon nenek aku yang bagitau kt adek aku yg lelaki tuh...
hehehe..
tengah2 syok lipat kain nenek aku, mak aku, aku..
adek lelaki aku lak syok dok menaip mesej kt hp die.. sampai terbaring2 gelak2 kan..
tertimbul pula pasal JERAWAT..
adek aku nie ckp la muke die xencem, xputih,.. takut bebenor awek kesayangan die lari..
hehehe..

so, time tuh nenek aku nie mengeluarkan petua JERAWAT yang xpnah aku dengar selama aku hidup 21 tahun nie.. mak aku pon baru dengar tau.. hebat tol nenek aku nie simpan petua...

haaa... suspen x?? haha..

petuanya ialah :

bagi boboy/gegirl yang ade JERAWAT TUH, g ambil seluar cacot budak kecik yang lom pandai ade bf/gf, yang lom pandai bercintan2 nie.. yang dh basuh tau!!!, jgn la pulak korang amek yg lom basuh... isshhh... gerrrunnn lak aku lau korang amek yg lom basuh.. huhu..
then, korang lapkan ke muka korang yang ade JERAWAT tuh dengan selawat ke ats Nabi 3 kali..
wat sampai ilang..

ok, honest, aku xpenah wat cz muke aku xde JERAWAT.. ok! clean & clear.. anak sedare aku yg gurl wat.. die ckp dh mula kering dh JERAWAT2 die..

ok!

SELAMAT MENCUBA!!

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤