+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Monday, January 17, 2011
.hidup tanpa seorang LELAKI. @ 2:52:00 PM
0 talkative person(s)
mood : alone. sorg2. free. nothing.

salam.
tjuk entry bunyi cm best.

tp sume berkenaan ngn ak.
xde org len.

aRi nie hidup aku bagai tiada boipren.
haha.
yela.
masing2 sama ego kan.
entah sampai bile.

hidup tanpa seorang LELAKI yg diangap seperti kawan baik. kawan karib. kawan yg paling memahami. boipren yg amat penyayang. boipren yg amat lucu.
bagai ilang begitu jek.

ari ni sunyi sepi.
tiada bunyi hanpone.
tiada bunyi moto.
tiada kata2 yg sweet.
sume tiada.

hahahah!
begini hidup aku tanpa SEORANG LELAKI yg aku anggap dia segalanya.

bagi aku dia lah :

seorang boipren.
seorang kawan.
seorang peneman yg baik.
seorang supir yg encem.
seorang yg care aku ngn penuh perhatian.

sumenye aku bergantung pd dia.

tp dia xde ari nie.

mgkin menyampah tgk muke aku nie.
salah aku gak.
nk sgt cri psal. emo xtntu pasal.
nah! AMEK KO!!!
tros xhiraukn ko.
padan muke ko azimah oi!!.
huhuhu.

mungkin ni BALASANnye.

aku xpernah MENYESAL bersama dia.
hope jodoh ini berpanjangan.

amin...


Labels: ,


❤ older posts / / newer posts ❤