+Follow
Dashboard
.Cik.GulaHati.
hi.
i am azzieismail
DuaEnam | Desaru | PetiteGirl
Love | Trust | Respect | Salute
beHave Yourself. Tq!
cLickS ThiS iCon!!
Instagram photo 2a846afb-a399-4ebf-8e5a-9e75a8803f82_zpsgjx3em0x.png

❤Click-Click❤
EnCik Kacak (MuahCiked):




Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Wednesday, October 20, 2010
...bengang!! bengang sgt2!!.. @ 9:36:00 AM
0 talkative person(s)
aik, npe nie bengang??
sbb ak bengang la..
adoyaiii.. bhsa melayu pon xbtol ak nie.. hekhek..
ak bengang sgt2 semalam...
gini citenye....
v
v
pd suatu hari, kami berjalan2.... then, ape ak merepek ni gile.. haha..
sory2..

semalam, g psr lmbk ngn big bunny aku nie...
pas pusing2 tgk brg2, cri2 mknan, dh puas round byk2 kali kt psr lmbk tuh,
kami mula cri port nk duduk2, mkn ape yg ktorg beli...
port ktorg, tmpat biase, dkt ngn BRYAN..
dgn senang atinye ak, n bersemangatnye aku, terus duduk...
TIBE2!!!
prakkk, praappp!!
kuar sesuatu bunyi....
then suar ak basah...
x disgka2 aku telah mendudukkan air yg org tinggalkan...
MALUNYEERR!!!
abes bsh suar aku...
siap ade penjual baju yg ketawe kan aku...
selain, big bunny aku tuh...
bergalak2 die ketawekan aku...
siap guling2 kt jalan..
adooyaaaiii...
knpe la aku xpersan ade air kt ctu...
bengang gile aku...
tebal cgt2 muke ak time tuh!!!


mood : bengang cgt2!! next time, berhati2.

muka tebal,

Labels:


❤ older posts / / newer posts ❤